۱۱ پاسخ

مثل اینکه شکمتومیبندی
شکمتونبندلگنتوببندباشال

قدم نورسیده مبارک
بسلامتی

دکترم گفت از دو سه روز بعد میتونی ببندی

مبارکه عزیزدل میشه از تجربش بگی توروخدا خیلی درد داشت سخت بود چجوری بود

ب‌من گفت همون روز بزن

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم😍😍😍

مبارکه عزیزم. انشالله سلامت باشی گلی. خدا قوت. قدمش پرخیر و برکت.
بمون بزار بخیه هات یکم بهتر یشه. چون بهت فشار میاد. یا خیلی خیلی شل ببند.

از پروسه زایمانت بگو.؟ چقد طول کشید؟ تا چندسانت درد قابل تحمل بود؟؟ سختیش کی بود؟؟ توصیه ای چیزی داری بهمون بگو

لگنتوببندعزیزم شکمتونبند

خدا قوت پهلوان. خیلی سخت بود؟ 🥺

مبارکه فعلا لگنتون رو با یه پارچه شبیه چادرشب ببندین که هم دردا کمتر بشه هم زودتر لگن به حالت اولیه برگرده ولی برای شکم و پهلو اینا زوده

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۷ ماهگی