گن بعد زایمان از چند روزگی بستین؟

۵ پاسخ

من وقتی از بیمارستان مرخص شدم از دکترم که پرسیدم گفت از همین امروز میتونی ببندی
ولی من ترسیدم ۱۰ روز به بعد بستم
حتما ببند خیلی تاثیر داره👌

شما ۴ روز پیش تو تهران زایمان کردی مشکلی نبود؟من نگران شرایط کشورم خیلی میترسم😭😭

من الان با یه شال محکم بستم شکممو .چراهنوز بزرگه وسفت🥺

من یه هفته بعد که رفتم برا چکاپ دکتر گفت ببند از همون اول هم میتونی ببندی

من هیچی نبستم خودش همونچند روز اول رفت

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۳ ماهگی
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی