ماه دوم اقدام
سلام دوستان بعد از اقدام چکار کنیم زود باردارشیم
خواهر شوهرم بعد ۶ سال باردار شده
الان ۵ هفتشه خونریزی داشته مثل پریود بعد رفته دکتر سوزن داده بهش خوب شد الان لک بینی داره امکان سقط💔؟؟؟؟
دوسال
ب دکتر گفتم میخوام اقدام کنم
بهم قرص فم استایل داده
من یکسال ونیم هست ولی هنوز نشده
من هفتم برج ۱۱ یعنی شب عروسیم اقدام کردم هیچ جلوگیری نداشتم این ماه پریود شدم و هر شب رابطه دارم و میرزه داخل تا ببینم این ماه ک برج ۱ میشه باردار میشم یا ن
دوسال و نموند
من هیچ مشکلی نداشتم اما استرس و اتفاقات بد افتاد تو اون مدت روانم اذیت بود! بعد تخمک گذاری ها هم تایمش فرق میکرد من فکر میکرد ۱۴ سیکله ولی ۱۰ و۱۱ سیکل بود ! ماهی که بیخیال بودم و دوسه روز بعد پاک شدن اقدام کردم دوسه بار گرفت
هر کسی فرق داره ولی من با یه بار شدم
هرکس بدنش متفاوته مقایسه نکن معمولا 6 ماه اول میشن
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈@H178266
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.