نوار قلب چرا انجام میدن تو زایشگاه

۳ پاسخ

مثلا*

واسه اینکه ضربان بچه اگه افت کرده باشه متوجه شن یا مصلا اگه انقباض باشه متوجه شن

چرا ندن عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی
مامان ئه‌وین مامان ئه‌وین هفته سی‌وهفتم بارداری