۱۴ پاسخ

پمپ درد گرفتی؟

مبارکه عزیزم
شیاف هاتو دوتایی بزار
قرص سه کاره کافئین دار هم بگیر بخور حتماااااا

بسلامتی عزیزم قدمش مبارک باشه

قبل راه رفتن دوتا شیاف بزار

مبارکه عزیزم😍به سلامتی😍
قبل راه رفتن شیاف بذار بعد راه برو.من ۲ تا خرما خوردم فشارمو ببره بالا.
چون میترسیم به خاطر همین فشارمون میفته

میشه بگی چجوریه؟
منم سشنبه سزارین میشم

مبارکه

کجات درد میکنه وای تورو خدا بگو منم سه روز دیگه زایمانمه سزارینم

چشمتون روشن عزیزم برا ماهم دعا کنید

مبارک باشه خدا ببخشه بت😍😍😍

مبارکه عزیزم ایشالا زودتر خوب شی

بسلامتی مبارکت باشه گلم زیر سایه پدرمادر بزرگ‌بشه❤️

دو یا سه روز درد داری عادی

مبارکه خوش قدم و پر روزی و برکت باشه.
شیاف بذار سعی کن بیشتر راه بری تا سرپا بشی

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۶ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۶ ماهگی
مامان کامیاب مامان کامیاب ۲ ماهگی
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 ۱۵ ماهگی
مامان گردالو🧿 مامان گردالو🧿 ۶ ماهگی
مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ ۱۰ ماهگی
مامان آقا دیان مامان آقا دیان ۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۲ ماهگی
مامان مهراد🩵 مامان مهراد🩵 ۳ ماهگی
مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی