۱۴ پاسخ

برای بعضی بچهامیریزه برای بعضی هامیمونه

اینا میریزع کلش بچه منم همینجور بود

نه می‌ریزه

ن میریزه ولی ی کم میمونه از مهرسا خیلی زیاد بودن ولی مطمئن باش میریزن آخه اگه اینا بمونن میشن مث مردا 😂از مهرسا خیلی کم شدن

نه بابا میریزه

میریزن عزیزم نگران نباش

کاملا میریزه. ماشاالله بهش

ای خدا چه بانمکه ماشالا بزرگ بشه لیزر میکنه خیلی بانمکه

دختر منم خیلی مو تو پیشونیش بود. خیلیاش ریخت

برا دختر من ریخت

وای دخترمن خیلیییی بیشتر ازینا مو داشت روی پیشونیش ولی درصد بیشترش ریختن

میریزه

بخورشششششش😋😋😋

برا پسر من هست هنوز 😁😁😍

سوال های مرتبط