من چون قندم لب مرز علاوه بر چکاپ اولیه دو هفته یه بار آزمایش قند میدم
اره بهداشت بری ازمایش قندوچندتادیگه میده بگیری
نه دیگه بعدش ۱۲هفته باید بری انتی
سونو و ازمایش انتی باید بدی عزیزم
آنتی بعدی هست
بله آزمایش چکاب اولیه واسه قند و تیرویید و...
من نه فقط روتین یک و سونو قلب دادم بنظرم بعدی انتیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.