خانما شما بد از ازمایش بتا و سونو تشکیل قلب ازمایش دیگه ایم دادین ؟

۷ پاسخ

من چون قندم لب مرز علاوه بر چکاپ اولیه دو هفته یه بار آزمایش قند میدم

اره بهداشت بری ازمایش قندوچندتادیگه میده بگیری

نه دیگه بعدش ۱۲هفته باید بری انتی

سونو و ازمایش انتی باید بدی عزیزم

آنتی بعدی هست

بله آزمایش چکاب اولیه واسه قند و تیرویید و...

من نه فقط روتین یک و سونو قلب دادم بنظرم بعدی انتیه

سوال های مرتبط