۵ پاسخ

اگه میدونی از حسودی میگه چیزی نگو
من باشم از چشم زخم میترسم، توام بگو اره بچم زشته، یه وقت چشمش نزنه

اخه کی به نوزادمیگه زشت چندساله مگه ازدواج کرده خودش

به نظرم بی محلی بهترین راه یا حتی کاهی ی لبخند

اگر از بستگان نزدیک بود بگو حتما حواسم نبوده تو بارداری ازت لقمه گرفتم ب تو کشیده
اگر غریبه یا بستگان دور بود بگو باشه تو خوشگل بچه تورم میبینیم😒😒

بهش میگم عزیزم نگاه اینه بکن چرا همیشه این شکلی بعد اگر گفت چرا چشکلی بگو نمی‌دونم یه شکلی

سوال های مرتبط