کسی جواب این آزمایش و بلده برا پسرم که ۵سال ونیمش

تصویر
۴ پاسخ

لاغره؟؟؟ چون پایین بودن کراتین دلیلش لاغری و کاهش توده بدنی هستش

بی سی اش 5هس کم خونی داره باید بالای 11باشه منم کم خونی داشتم 6بود قرص آهن خوردم شد11دکترگف خوبه دیگه نخور الان که زایمان کردم دوباره کم خونی دارم

کم خونی داره

اگه حوصله داری خودت از اینترنت جوابشو دربیار

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی