لاغره؟؟؟ چون پایین بودن کراتین دلیلش لاغری و کاهش توده بدنی هستش
بی سی اش 5هس کم خونی داره باید بالای 11باشه منم کم خونی داشتم 6بود قرص آهن خوردم شد11دکترگف خوبه دیگه نخور الان که زایمان کردم دوباره کم خونی دارم
کم خونی داره
اگه حوصله داری خودت از اینترنت جوابشو دربیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.