قند بالا باشه و عفونت ادراری داشته باشی اینجوری میشه
اره من اینجوریم☹️
منم یه روزایی اینجوری میشم
مثلا دیروز به پهلوهام سرما زده بود کلا تو دستشویی بودم
ولی باید بررسی کنین که یه وقت عفونت نداشته باشین چون عفونت خطرناکه
عفونت ادرار برو ازمایشش رو بده
تکرر ادرار زیاد نشونه عفونت حتما یه آزمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.