بچه ها سرویکسم ۲۹ میرم سرویس میام دوباره حس میکنم باید برم بخاط همیمه؟

۶ پاسخ

نه همه‌ تکرر ادرار دارن

خواهری سردیجات نخور چایی نخور بجاش دمنوش به بخور روی رحمت و با روغن زیتون ماساژ بده بزار رحم گرم بشه سرویکس کوتاه از سردی رحم هستش

تکرر ادارار فکر کنم طبیعی باشه

فک نکنم

نمیدونم بخاطر چیه 🥺🥺

والا منم اینطورم طول سرویکسم هم پایینه همش میرم سرویس

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری