نه همه تکرر ادرار دارن
خواهری سردیجات نخور چایی نخور بجاش دمنوش به بخور روی رحمت و با روغن زیتون ماساژ بده بزار رحم گرم بشه سرویکس کوتاه از سردی رحم هستش
تکرر ادارار فکر کنم طبیعی باشه
فک نکنم
نمیدونم بخاطر چیه 🥺🥺
والا منم اینطورم طول سرویکسم هم پایینه همش میرم سرویس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.