زیر ۲۵ سرکلاژ میکنن قانونا
فضای اینجا اینطوریه ک به سرویکس احساس ناکافی بودن میدن😂
پله پایین بالا نرو
توالت فرنگی استفاده کن
موقع خواب بین زانو کوسن بذار
میاد بالا
من ان تی ۳۶ بودم
رعایت کردم انومالی شد ۴۰
منم همین بودم از ۲۲ هفته تا الان دارم شیاف استفاده میکنم
بهت شیاف داده که استفاده کنی و استراحت کن دوباره دوهفته دیگ سونو بده اگه ثابت نشده بود عددش و دکترت بازم برات سرکلاژ نکرد حتما دکترتو عوض کن اشتباه منو نکن
طول سرویکس 30 خطرناکه تو هفته من؟ انتی گفت 30
دکترت سرکلاژ میکرد خیال خودت راحت تر بود بنظرم باهاش حرف بزن
مگه چند بود دفع اول
من28تا38هفته رسوندم باشیاف و امپول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.