بچه ها سرویکسم ۲۹ میخوام برم شهرستان اشکالی نداره؟

۷ پاسخ

عزیزم باید از دکترت بپرسی اینجام نگو الکی نگرانت میکنن و برات خوب نیست

نری بهتره من با سرویکس ۲۸ سرکلاژ شدم سرویکس ک پایین باشه خیلی زود نیاد پایین تر

29 عادیه زیر 25 خطرناکه با احتیاط برو

اگ واژینال ۲۹ هسی برو

صندلی عقب دراز بکشی فک نکنم مشکلی پیش بیاره و اینکه با احتیاط واروم رانندگی کنید

۲۵ خطرناک، شما الان خیلی نزدیک به خطری باید رعایت کنید

اره اشکال داره سرویکس ۲۹ ینی خطر ینی باید سرکلاژ بشی

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی