سلام واسه ۲۹ م واسم انومالی نوشته ۲۶ برم اشکالی داره؟

۳ پاسخ

۲۹جمعه به نظرت مرکز سونو هستن؟
زنگ بزن بپرس اگه هستن ۲۸برو اگه نه ۲۷برو
من خودم برا ۲۷نوبت دارم

18 هفته و 3 روز بشه برو مشکل نداره

دیگه باید ۱۸ هفته باشی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری