نترس من 23 ام مطلق کن خودتو
شما رو سرکلاژ نکردن؟
برای منم طولش ۲۸ هست هنوز سرکلاژ نشدم میترسم اتفاقی بیوفته
سرویکس چیه .؟؟؟من دکترم هیچی بهم نمیگه در این موردا یا اینکه سرکلاژ اینا .اصلا نمیدونم چیه
نگران نباش عزیزم من ازانتی تاالان ۲۷تازه دوقلو هست فشار بیشتری میاره استراحتم نسبی ببرون مهمونی بعضی وقتا میرم البته من سرکلاژکردم
ترس نداره ک
اگه دکترت چیزی نگفته نگران نباش
منم ۲۸ بودم کم کم رسید به ۳۶
استراحت مطلقم نبودم
اوایل چقدر بود؟
منم ۲۷ بودم سرکلاژ شدم ولی بازم میاد پایین باید بگذرونیم با استراحت 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.