سرکلاژ خوبه ک دیگ استرس نداری_طول سرویکس نرمالش باید چند باشه؟؟
واسه منم ۳۹ چهارشنبه نوبت سرکلاژ دارم . چون بچه قبلیم نارس اومد
نگران نباش چیزی نمیشه من تو هفته ۲۴ سرکلاژ شدم و پساری گذاشتم با طول سرویکس ۱۸ اونم دوقلو
من ۲۸ بود ولی دهانه رحمم بسته بود دکترم گفت نیاز به سرکلاژ نیست خدارو شکر تا الان هم خوبم دوهفته دیگه سونو داپلر رنگی دارم ببینم تغییر کرده یا نه
نه نترس منم ۲۹.۶ بودم سرکلاژ کردم توی هفته ۲۰ البته ۲۸ بود با دو هفته استراحت شدم ۲۹.۶ و بازم سرکلاژ کردم
من تو هفته ۲۲با سرویکس ۲۰ و فانلینگ و دوقلویی سرکلاژ شدم شرایط شما خیلی بهتره منم خیلی میترسم بخیر گذشت.نگران نباش
من با سرویکس ۱۸ سرکلاژ شدم هفته گذشته اصلا نترس
توکل کن به خدا
نگران نباش عزیزم
دکترت کیه؟؟
انشاالله چیزی نمیشه نترس سرکلاژ میشی راحت میشی
آنتی طول سرویکست چند بود ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.