کجا رفتی انومالی خوب بود کارش؟
شما تو ۱۸هفته حرکت جنین رو چطوری حس میکنین
از دکترت بپرس. من ۳۰هستم گفت چون دوقلویی برات نرماله
من انتی داخلی ۳۹ بود انومالی شد ۳۶ شکمی
دوباره دیروز رفتم شد ۳۵ با فشار شد ۳۳
میخوام سرکلاژ بشم
اگردکترت گفت سرکلاژ کن
نگران نباش
سرکلاژ کنی خیالت راحتتره
منم آنومالی بهم گفت ۲۷ خیلی پایینه شیاف داد دکتر استفاده کنم یک ماه بعد برم بازم سنوواژینال
توی ان تی ۲۹ بود برای من
وای برای منم ۳۱ هست ٫ ان تی ۳۲ بود ٫ خیلی نگرانم ٫ دیگه باید خیلی مراعات کنیم٫ فقط استراحت
توی NT چند بوده؟
چون من شنیدم مهمه که از چه عددی به چه عددی رسیده
نظر دکتر مهمه
اگرم شدی اصلا استرس نداشته باش خیالت راحت به جاش حتی یک درصد بچه زود دنیا نمیاد دیگه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.