۱۲ پاسخ

خیلی😐

آره خیلی بده. الان شیافم مصرف میکنی؟ سرکلاژ نکردی؟

اره عزیزم استراحت باید بکنی

بله عزیزم شما انجام نده

اصن تو دوران بارداری سعی کن خودت جارو برقی نزنی خیلی فشار میاره

من از اول بارداری جارو برقی نکشیدم میگن فشار میاد بهتره نکنی

خطرناک است 😂

من که اصلا از اول هم نکشیدم

اره گلم پایین ۳۰ خطرناک

خانمی رعایت کن مگه نگفتن استراحت باشی

عاره شما اصلا نباید کار سنگین کنی

اره عزیزم بده.

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد