خانما تو هفته من میشه دیگه جارو برقی کشید آروم البته

۱۳ پاسخ

منکه از اولش خودم کشیدم

من از اول کشیدم. اگه مشکل خاصی ندارین فکر نکنم منعی داشته باشه

من هر روز همسرم میکشه هفته ای ۱۰ روزی یه بار خودم

نکشی بهتره بخاطر طول سرویکس
بده همسرت بکشه

من ازاولش همه کارام خودم کردم

والامن که مادرندارم خواهرم ندارم .ازاول خودم همه کاراما کردم تازه مشکل ریه هم دارم وشاغلم هستم

اگه مشکل خاصی نداری بکش وسطش استراحت کن و به خودت فشار نیار

من روز زایمانمم جارو زدم 😁

ما همیشه خودمون انجام دادیم

خب اگه مشکلی ندارید،چه اتفاقی میفته،،من که کسی نیست کارامو بکنه خودم انجام میدم ،تازه درگیر پرس و مشقش ون هم بودم،دیگه خثدتون ببنید شرایط بدنی و جنین تون ،چه جوری ،

منم تاالان خودم انجام دادم

من ک میکشیدم

من که از اول کشیدم کسی نبوده برام انجام بده 😅

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی