من ازوقتی حامله شدم جراتشو نداشتم بکشم
من از قبلشم نمیکشیدم کمر درد داشتم
بله عزیزم از اول بارداری تا الان کلیه کار های خونه با من بوده و هست و خواهد بود، البته خداروشکر هیج مشکلی تو بارداری نداشتم
اره عزیزم
من میکشم ولی ذره ذره یهو به خودم فشار نمیارم
اصلا از وقتی تستم مثبت شده جرات نکردم
من هر کاری میکنم بجز جارو برقی
نههه من حتی ظرفارم یکی درمیون میشورم باز هزار جور دردو مرض دارم، چه برسه به اینکه همچین کاری کنم
من یک درمیان میکشم حالا خم میشم پشت مبل و تختم میکشم😂
والا من همه کار میکنم
کلا از اول اذیت میشدم
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ایکاش" نباشه ✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
نه نکش فشار میاره
من ماه هشت هستم،چند بار در هفته جارو برقی میکشم خونمو😕
ولی من جارو میکشم🚶🏻♀️
منم از وقتی فهمیدم باردارم نکشیدم
من فک کردم من خیلی حساسم ک نمیکشم فقط جارو دستی میکشم
نه عزیزم نکش
من از اول بارداری کار های خونه رو انجام میدادم دلم طاقت نمیآورد نکنم امروز با سرویکس ۳۱ مجبور شدم سرکلاژ کنم
فقط استراحت کن کار خونه تمومی نداره
منم از وقتی باردار شدم نکشیدم میترسم
اصلااا نکن
سوال منم هست
خودم احساس میکنم میتونم مختصر بکشم ولی همسرم نمیذاره
نه دو س بار کشیدم افتادم ب لک بینی دیه نکشیدم ،توام نکش کلن کار سنگین خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.