من انتی پرویا بود استراحت داشتم هیچ کار نمیکردم فقط واسه سرویس بلند میشدم انومالی رفتم مارژینال بود و هماتوم داشتم🤣
من که همه کارامو خودم میکنم طول سرویکسم تو آنومالی ۳۱ بود انتی هم همین بود
نه عزیزم من جارو برقی نمیکشم فقط در حد سرویس بلند میشم
من فقط جارو نمیکنم بقیه کارامو میکنم
من جفتم پایینه انقدر کار کروم کلا استراحت نکردم بچه کوچیکم دارم نیومده بالا 🤦🏻♀️
نه من پایین بود فقط جارو نمیکشیدم رفت بالا بد چند هفته
اره مجبورم، کی بیاد کارامو بکنه
من نه اصلا کاری نمیکردم جفتم چسبیده به دهانه رحم بود خونریزی اینا داشتم
فقط در حد سرویس و کارای شخصی بلند میشدم....شمام رعایت کن هفتتون بره بالاتر جفتم میره بالا
نگران نباش🙃
من دکتر گفت کمی پایینه گاهی خودم جارو میزنم ولی بینش خیلی استراحت میکنم یجا نمیزنم که فشار بیاد بهم
برامن انتی پایین بود انومالی بازگفت پایینه
من اصلا فقط گاهی اوقات طرف شستن یا غدا درست کردن ا
راستش من همه کار میکردم الانم رفته بالا
نه فقط ظرف میشورم کار دیگ ای نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.