شماها جارو برقی میکشید خونه رو براچی میگن ضرر داره

۲۱ پاسخ

فشار میاره دهانه رحم طولش کم میشه رقته رقته کم شد بچه میفته.
توروخدا از شوهراتون بخواید جارو بزنه ۹ ماهه همش بچه مهمه نکنید خودتون من حتی ظرف نمیشورم شب شوهرم میاد میشوزه شام میاره دوتامون میخوریم جمع میکنه میشوره کلا استراحتم میگه خدا بچه داده همه چی درست میشه چیزی جای بچه رو نمیگیره

اره همسرم نیس دخترم ۳ سالشه کل کارای. خونه و بچه داری میکنم تنهام خداروشکر تا الانم مشکلی ندارم و نخواهم داشت زیاد سخت نمیگیرم خدا خودش هوامونو داشته باشه

این چه حرفیه .مادران ما جارو دستی خونه رو جارو میکردن تازه بچه های سالم به دنیا آوردن.

منم نکشیدم
کلا شاید دو بار کشیدم
اونم کم
فشار نیاوردم
همش شوهرم و خواهرم واسم کشیدن

پایین میاره طول سرویکس رو

عزیزم اگ مشکلی نداری بکش جارو
من بچه کوچیک نکه میدارم خونه تمیزمیکنم جارومیزنم ظرف میشورم

۷ ماهه کار خونه نکردم😊

من خودم جارو میکشم
یعنی رسما همه کار ها رو خودم میکنم دخترم هم کوچیکه و نمیتونه خیلی کمکم کنه
اگه یک روز جاروبرقی بکشم دیگه توی اون روز کار سنگین نمیکنم که خیلی خیلی بهم فشار نیاد و خدا رو شکر فعلا مشکلی ندارم با کار ها

۲۰ روزه فهمیدم هماتوم دارم اصلا جارو برقی نکشیدم شوهرم میکشه بعضی اوقات کل خونه و نشسته با جارو دستی تمیز میکنم

من کلا یه بار کشیدم کمر درد گرفتم دیگ نکشیدم . هر هفته همسرم میزنه. کلا مثل قبل هم وسواس نیستم تو بارداری. وگرنه قبلا زود ب زود باید جارو میکشیدم.

منم نکشیدم تا حالا
خواهرم هر هفته که یه سر میزنه میکشه برام

من بکشم خیلی کمر درد میشم و زیر شکمم درد میگیره واسه همین بیشتر موقع شوهرم میکشه

من مکششو کم میکنم ک فشار نیاد بم‌
سرسری میزنم هفته ای ۲هفته یبار

واالا من ميكشم فقط درجه مكشش رو پايين اوردم ك محكم فشار ندم البته ك خونه من بيشترش سراميكه ي فرشه ك اونم با مكش معمولي اشغالاش ميره ولي طي نميزنم اين سخته برام

من خودم نمیکشم
همسرم میکشه

اول بارداریم شوهرم میکشید ولی بعدش دیگه خودم میکشم خداروشکر مشکلیم نداشتم تا الان

منم میکشم درد میگیره زیر دلم
کلا هر جارویی میکشم چ نپتون چ برقی

من از اوایل بارداریم تا الان جاروبرقی نکشیدم وقتای ک شوهرم خونس اون انجام میده جارو میکنه خودم دست نمیزنم

منم میکشم اوایل نمیکشیدم همسرم خونه بود اون میکشید
الان دیگه خودم میکشم
درجه اشو میذارم رو کم که به کمرم فشار نیاد

به خاطر فشار زیاد از کت و کول میندازه آدمو

من که میکشم انقدر زیر شکمم درد میگره

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری