خانما جارو برقی میکشین تو بارداری؟؟؟

۱۹ پاسخ

من تا همین هفته پیش میکشیدم ولی دیگه تصمیم گرفتم لوس کنم خودمو و نکشم نه جارو نه طی ولی بقیه کارارو میکنم همه رو خودم

از وقتی ک متوجه شدیم باردارم همسرم میکشه

نه قشنگم .
من از روزی که مثبت شد نه جارو کشیدم نه ظرف شستم .
فقط غذا میپزم و استراحت 🫡

شوهرم ولی امروز خودم با جارو سقفی کشیدم

فعلا اره
بعدا رو نمیدونم بتونم یا نه

من اول میکشیدم ولی تو نکن جارو دکتر گفت فشار میاره

وای من هربار ک میکشیدم زیر شکمم خیلی درد میگرفت دیگه خودم نمیکشم

منم میکشم دکتر گفت مشکلی نیست

من از ۱۶هفته به بعد تقریبا دیگه نکشیدم چون جارو برقیم سنگینه

اگر واقعا مشکلی ندارین همه کار میتونین بکنین

نههه اصلاااا

وقتی مشکل ندارم چرا نکشم پتو هم‌میشورم ظرف غذا بچه کوچیک دارم همش بقلمه جابه جایی وسایل همه رو انجام میدم شوهر سرکار تا ۹ شب بعد بیاد واسه من جارو بکشه خداروخوش نمیاد

تا دلت بخواد روزی دوبار میکشم

اوایل میکشیدم ولی تقریبا 3 ماهی میشه ک همسرم انجام میده

نه اصلا خوب نیس من که همسر زحمتشو می‌کشه

نععععععععععععععععععععععههههههههه

بلهههههخ

نععععععع

همسرم میکشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی