۱۱ پاسخ

عزیزم نکش خطرناکه من با اینکه جفتمم خوب بود تا الان اصن نکشیدم هفته ای ی بار شوهرم میکشه

من جارو عصایی ها دارم اصلا نباید خم بشی خیلیم سبکه و مکشش عالیه فقط مخزنش کوچیکه ک باید زود خالیش کنی سبکم هست

نه اصلا

من کلا از اول بارداریم جارو برقی‌نکشیدم
جفتم هم پایین نیست

نکش.مجبور بودی یکم با جارو دستی جمع کن.

هنوز برای شما نرفته بالا من امیدم ب ۲۰هفته بود ک بره بالا

اره منم همه کارامو میکنم خدا کنه بالا رفته باشه

من کشیدم لک اومدم ازم 😏
نمی‌دونستم نباید بکشم
دیگ نکشیدم

آره عزیزم من جفتم پایین ومارژینال بود
کارای خونه رو آروم آروم انجام میدادم

منم جفتم پایین نباید جارو کشید

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری