۱۹ پاسخ

نه نباید بری میگن خوب نیست
من اگه برم قطع میشه🙃

روزسوم خونریزیم کم میشه میرم

نیازباشه میرم ولی پریودم خونریزیش کم میشه

بله من میرم

مال من ۵ روزه است همون روز آخر میرم

از روز اول هر روز میرم

نه تا چهار روز

نه روز ۴ میرم

من همیشه از اولش میرفتم اینسری نرفتم ببینم چی میشه دیدم فرقی نمیکنه فقط خودم چندشم میشه همین

من والا رور اولم نیاز باشه اره ایستاده دوش میگیرم

اره میرم

من هرروز شو میرم
کلا کل زندگیم چه پریود باشم چه نباشم هرروز میرم😑

من نمیرم. چون چند بار امتحان کردم‌ رفتم خون ریزیم زود قطع شد

نه تا۳روز صبر میکنم🦝

نه تا۳روز نباید رفت

هرروزشو. میرم

من روز اولم میرم

بلی .بدم میاد کثیف باشم صبر نمیتونم کنم

من اگه نیاز باشه همون روز اولم میرم کثیف باشم اصلا نمیتونم صبر کنم😁

سوال های مرتبط