واقعا تو این اوضاع ب بچه فکر میکنی
عالیه واقعا به شرط فراهم بودن اوضاع روحی والدین و وضعیت مناسب مالی
ن اصلا نمتونم از لحاظ مالی روز بروز بیشتر تحت فشاریم دیگ مالی هم کم بیاد اعصاب نمیمونه
بچه اشتباهه الان
موافقم . منم دومی رو خیلی وقته اقدامم ولی پرید میشم
من الان دومی باردارم ولی اولی از اول بارداریم خیلی اذیتش بیشترشده خیلی مشت ولگد به شکمم زد تازه بدنیا بیادمعلوم نیست میخاد چه بلایی سر این طفلی بیاره فکرکنم باید به سقف بانوج ببندمدکدر دسترسش نباش
بستگی به توان خودتون داره اعصاب روحی و مالی
اگه از نظر روحی امادگی داری عالیه
به نظرم قبل از هرچیز یه مادر اول روان آروم وسالمی داشته باشه
ببین من بچه دومم ۱سالش
الان بچه شما سنش خوبه دنیا بیاد بزرگتر میشه راحتی ولی ببین اعصاااااااب خیلی میخاد
بچه خووبه
بچه دوم هم خووووبتر
هم بخاطر خودت هم بخاطر بچه ی اولت
ولییییییی!!!!
حال روحی مادر خوب باشه،بچه دوم عالیه
اصلااااااااااااا
اگه شرایط جامعه خوب بود وضعیت مالیدم اونقدر عالی بود که از همه لحاظ تامینشون میکردم واقعا به سوی و چهارمی هم فکر میکردم
اره بیار الان وقتشه ک بیاری بزرگتر ک شدی دیگه اعصاب وحوصله نیست
نمیتونم دیگ حتی فکرشم نمیشه بتونم نوزاد نگه دارم اعصابم صفر لجبازی دخترم و حرف گوش نکردنش نابودم کرد
من اعصابم نمیکشه دیگه
برای خودم منفیه
از طرف کسی که دومی چهار ماهشه به شما نصیحت
اعصاب فولادین مییییخخخخووووواااااددد
دیگه کار از فکر گذشته باردارم🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.