فقط اینو میدونیم ک از استرسسسس داریم میمیریم اگجنگ مارو نکشه این استرس مارو میکشه
ترامپ شروع کرد ولی تمام کننده نیس پس به تاریخ اون توجه نکنید
نهم فروردين
طوری استرس گرفتیم ک بچه ها هم همه دیکه ترس واسترس دارند
تازه داره نیرو میاره
تازه بازی شروع شده عزیزم
سلام والا من ک ازچندنفرشنیدم ک بدترمیشه نمیخام استرس وارد کنم ب کسی اما میگن
از همون اول گفتن ۴هفته که میشه ۸یا ۹فروردین اگه دبه نکنن
من الان تو خبرهای ایرانی میگشتم
چیزی راجب صلح و تمام شدن نبود عزیزم
اتفاقا داشتن هدف های بیشتری رو نشانه میگرفتن
نمیدونم اهل سیاست نیستم ولی حس خوبی ب این قضایا ندارم
احساس میکنم سر آخر ی اتفاق یا ی تحول بزرگ و بد میافته ک ب نفع مردم نباشه
بنظرم یه چند هفته دگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.