۱۰ پاسخ

فقط اینو میدونیم ک از استرسسسس داریم میمیریم اگ‌جنگ مارو نکشه این استرس مارو میکشه

ترامپ شروع کرد ولی تمام کننده نیس پس به تاریخ اون توجه نکنید

نهم فروردين

طوری استرس گرفتیم ک بچه ها هم همه دیکه ترس واسترس دارند

تازه داره نیرو میاره

تازه بازی شروع شده عزیزم

سلام والا من ک ازچندنفرشنیدم ک بدترمیشه نمیخام استرس وارد کنم ب کسی اما میگن

از همون اول گفتن ۴هفته که میشه ۸یا ۹فروردین اگه دبه نکنن

من الان تو خبرهای ایرانی می‌گشتم
چیزی راجب صلح و تمام شدن نبود عزیزم
اتفاقا داشتن هدف های بیشتری رو نشانه میگرفتن
نمی‌دونم اهل سیاست نیستم ولی حس خوبی ب این قضایا ندارم
احساس میکنم سر آخر ی اتفاق یا ی تحول بزرگ و بد می‌افته ک ب نفع مردم نباشه

بنظرم یه چند هفته دگ

سوال های مرتبط

مامان دختر گلم مامان دختر گلم ۴ سالگی
مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی