۳ پاسخ

یکی از آرزوهام اینه برم آزمایش بگه تیرویید دیگه نداری😭

ویتامین دی خوبه تییرویید نرماله ازمایش ادرارت خوبه تری گلیسیرید و کلسترولت بالاس عزیزم پتاسیمت هم مرزه و همچنین سدیمت هم لب مرزه

اینم هم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۴ سالگی
مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی
مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی