این فرشه چطوره؟؟

کودک فرزند پروری

تصویر
۱۵ پاسخ

زیادی خفست

خوشگلن

من دوستش ندارم نظر خودت مهمه عزیزم
کلا از نظر من فرش باید خیلی خلوت باشه که طرحش قدیمی نشه

خیلی یکنواخت و بی روحه

خوب نیست رنگش خسته کنندست خیلی شلوغ

شبیه این رو فرشیا هست

سلام دوستان عزیز
من فال تاروت فال پاسور میگیرم فقط کافیه یکبار تجربه کنی مطمعن باش که پشیمون نمیشی هزینه ی فال کامل ۱۸۰ تومان 09965111360

این طرح ها همیشه مده به نظرم رنگش هم بد نیست چون رنگ روشن نگهداریش سخته ولی این رنگا بهترن

دلم گرفت.اگ رنگش تغییر کنه خوبه

خشکل نیست

من زیاد خوشم نیومد عزیزم

رنگش خونه رو دلگیر نشون میشه

خوشم نیمد

خیلی شلوغ پلوغه دل و زود میزنه

نه قشنگ نیست

سوال های مرتبط

مامان عليرضا مامان عليرضا ۵ سالگی
مامان باران مامان باران ۴ سالگی
مامان فربد مامان فربد ۴ سالگی
مامان لیام جونم مامان لیام جونم ۴ سالگی
مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی