۹ پاسخ

پشمام ریخته ازاین همه ریزش من ۱۹۸۰۰بودگرفتم

من نیم ساعت پیش دیدم ۲۰ بود
چرا هر سایتی یه عددی میزنه

من میترسم این همه داره میاد پایین نشونه خوبی نباشه😭😭😭

تو این شرایط خرید و فروش انجام میشه؟؟

بازم پایین تر میادش

من تو ۲۰ گرفته بودم😭😭😭

ممکنه پایین تر هم بیاد ولی اگه نیاز ندارین نفروشین مجدد بالا میره

دیروز 19/300 بود مردم جوری میگن چقدر زیاد اومده پایین به چشمام شک میکنم

خودشون پایین نگه داشتن مگرنه انس جهانیش خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه 😘🥰 مامان یکی یدونه 😘🥰 ۴ سالگی