پشمام ریخته ازاین همه ریزش من ۱۹۸۰۰بودگرفتم
من نیم ساعت پیش دیدم ۲۰ بود
چرا هر سایتی یه عددی میزنه
من میترسم این همه داره میاد پایین نشونه خوبی نباشه😭😭😭
تو این شرایط خرید و فروش انجام میشه؟؟
بازم پایین تر میادش
من تو ۲۰ گرفته بودم😭😭😭
ممکنه پایین تر هم بیاد ولی اگه نیاز ندارین نفروشین مجدد بالا میره
دیروز 19/300 بود مردم جوری میگن چقدر زیاد اومده پایین به چشمام شک میکنم
خودشون پایین نگه داشتن مگرنه انس جهانیش خیلی بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.