سلام خانوما من گاهی درد پریودی دارم عادیه؟

۹ پاسخ

منم همینجوریم
فردا موعدمه همش حس میکنم فردا پریود میشمم😭😭😭😭😭

اره عزیزم والا منم دارم الان

تا سه ماه اول طبیعه عزیزم درد خفیف پریودی

اره هزیزم

اره عزیزم کاملاااا عادیه

پی وی تلگرامم @Samirapixiie

اره تو هفته های پایین عادیه، ولی کار سنگین نکن کلا

اره عزیزم
دوس داشتی پی وی تلگرامم پیام بده عضو گروهت کنم خانم‌های باردار هستن هر سوالی داشتی راحت بپرس

اره منم همینطورم
البته اگر خفیفه مشکلی نیست اگر شدیده دکتر برو حتما

سوال های مرتبط

مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری