۵ پاسخ

نمیدونم چرا بچه ها اینطوری شدن دو قلوها منم برا شیر خوردن بیچارم میکنن

فک‌کنم همشون‌همینطور میشن . بچه منم‌وزن‌نگرفته این‌ماه زیاد

دخترمنم همین جوردهنم سرویس کرده

دختر من جدیدا خیلی بد شیر میخوره 🤦‍♀️😑

بچه منم از وقتی رفته تو ۳ ماهگی اینجوری شدع اصن میگ ب من شیر نده سینمو میبینه کلشو میچرخونه یا کم میخوره همشم بالامیاره

سوال های مرتبط