نمیدونم چرا بچه ها اینطوری شدن دو قلوها منم برا شیر خوردن بیچارم میکنن
فککنم همشونهمینطور میشن . بچه منموزننگرفته اینماه زیاد
دخترمنم همین جوردهنم سرویس کرده
دختر من جدیدا خیلی بد شیر میخوره 🤦♀️😑
بچه منم از وقتی رفته تو ۳ ماهگی اینجوری شدع اصن میگ ب من شیر نده سینمو میبینه کلشو میچرخونه یا کم میخوره همشم بالامیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.