۳ پاسخ

آروغ داره حتما بلند کن آروغش بگیر بعد دوباره شیر بده

من یسری دخترم هرکاری کردم سینه نگرفت مدام گریه میکرد سینه رو میبردم سمتش گریش بدترمیشد بعد متوجه شدم که سوخته دارو وچی که براش زدم اونوقت ارومتر شد شیرخورد

شیرخشک هم میدی??

سوال های مرتبط