من الان یه ساله گذاشتم راضیم مال منم مسی امریکایی ۸سالست
منم رفته بودم ایران گزاشتم راضی ام فعلا اذیتم نشدم اونجور که میگن
هزینش چقدر شد
۸سال زیاد نیس؟
من 8 ماه گذاشتم خدا روشکر خوبه
اونی هم ک برات میزاره هم خیلی مهمه ک درست بزاره جابجا نشه خدایی نکرده حامله نشی😂😂😂
چقد دادی
چی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.