۷ پاسخ

من الان یه ساله گذاشتم راضیم مال منم مسی امریکایی ۸سالست

منم رفته بودم ایران گزاشتم راضی ام فعلا اذیتم نشدم اونجور که میگن

هزینش چقدر شد

۸سال زیاد نیس؟

من 8 ماه گذاشتم خدا روشکر خوبه
اونی هم ک برات میزاره هم خیلی مهمه ک درست بزاره جابجا نشه خدایی نکرده حامله نشی😂😂😂

چقد دادی

چی هست

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی