کسی از این مدل قطره اهن به بچه اش داده؟

تصویر
۴ پاسخ

بله من دارم میدم و راضی هم هستم طعمش روهم پسرم دوس داره

من قبلا میدادم پسرم یبوست شد عوض کردم. الان فروسوس میدم

بله من دارم میدم

سلام دکتر گفت بجای7mg باید15mg نوشته شده باشه بهتره

سوال های مرتبط