۲ پاسخ

یه ماهه دارم‌میدم فرنی و‌پوره ولی شکمش مثله قبل کار میکنه
خیلی بده همش یه پام تو دسشوییه

دختر من همین جور بود دکتر گفت کمکی غذابده،دادم خداراشکرخوب شد ،باپوره شروع کردم

سوال های مرتبط