هیچی آنقدر زنگ میزنن تا دیوانت کنن😂😂😂
ضرری نداره
ولی قلب بچتو که چک میکنند دلت قوت میگیره🙂
هیچی😆😆
به من گفت اول تا ۵ اسفند یه روز بیا ولی من نرفتم زنگم نزدن
من که صد بار زنگ زدن نرفتم
مهم نیست ولش کن
اگر موردی نداری بهداشت فقط کنترل وضعیت عمومی شماست دیگ اگر دکتر از وضعیت راضی بوده نیازی نیست
بری بهتره حداقل هم از وضعیت خودت هم از وضعیت بچت باخبری
آخرین بار کیچکاپ بودی
هیچ اتفاقی نمیفته
منم فردا باید برم ولی حال ندارم نمیرم 😂
اگه خواستی یکی دو روز بعدش برو
حالاضررنمیکنی.ی کنترله
هیچی نمیشه نرو
من دارم زایمان میکنم هنوز بهداشت نرفتم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.