۳ پاسخ

نه این یه عادته همه ی نوزادا اینطورن خوابن فکر میکنن دارن شیر میخورن

این عادت نوزاداس بعد از شیر خوردن هم تکرار میکنن

پستانک بهش بده

سوال های مرتبط