۹ پاسخ

خدانگهدارش باشه

خدا حفظش کنه دومادش کنی❤️😍

عزیزم زنده باشه💜💜💜ن ب موهای کیان ک انقد لخته ن ب موهای دخترم ک ایقد فره😂😂😂🤌🏻

تب کیان خوب شذ؟

موهاشو یکم کوتاه کن اذیتع اینجوری تو چشاش

عزیزم خدا حفظش کنه ❤️
دنیای ما مامانا همینه ❤️

خدا حفظش کنه عزیزم چشم بد ب دور

موهاش مثل پسر من لخته😁😁

خداحفظش کنه،دامادش کنی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی