۸ پاسخ

عزیزم منم الان دقیقا تو وضعیت این سونو تو هستم ب منم گفتن ۱۰ روز بعد بیا سونو
چجوری سقط کردید روند شو میگی به منم ؟

عکس سونوگرافیم

تصویر

هنوز زوده ولی نمیخوام نگرانت کنم منم پارسال این موقع حامله بود دقیقا 5هفته و 4 روز رفتم هیچی مشاهده نشد که دوهفته بعدش رفتم بازم مشاهده نشد که کورتاژ کردم ولی انشالله که مال تو تشکیل بشه

اره پوچ بوده

خودش توضیح داده بانو

نه فک کنم زوده

لکه بیتی و درد داری؟ بر حسب اولین روز آخرین قائدگیت چند هفتته؟

زوده هنوز عجله داری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی ها مامان نی نی ها ۶ ماهگی
مامان کانجی 🩷🍓🎀 مامان کانجی 🩷🍓🎀 هفته سی‌ام بارداری