۹ پاسخ

تو خونه تنهاس
طاقتشون نمیگیره پسر منم همینه بخدا

‌واقعا خسته شدم هر روز منم‌میشینم‌باهاش گریه میکنم🥲

چی‌بگم‌عزیزم دیوونه شدم از دست گریه هاش😭

خواهرم زایمان کرده خونه مادرمه چهار روز پشت هم با پسرم پیاده رفتیم خونه مادرم میام خونه جیغ میزنه میره دم در میخواد ببرمش بیرون فردا که میریم دکتر از پسفردا چندروزی تحریمش میکنم از سرش بیافته🥲

آره خیلی گریه می‌کنه مخصوصا وقتی خودم کلافه ام یا کارام مونده انگاری میفهمه
وقت نمیکنم یه توالت برم خودش ملاک میکنه

بچه من خیلی آروم بود از تولدش ب بعد یعنی دو سه هفتس خیلی گریه میکنه و جیغ میزنه ایقد جیغ میزنه و گلوش خشک شده امروز دیگه میخاستم بزنمش کلی گریه کردم ک چرا بچم یهویی اینطوری شده

نه پسر من خیلی گریه نمیکنه فقط خیییلی کم خوابع کفرمو در میاره

دختر منم همینه دیوونم کرده

عادت کرده بیرون یا انرژی خونتون منفیه

سوال های مرتبط