طبیعی زایمان میکنی؟
منم همینجورم
توی دوسال دوتا بچع اوردم نابودم
سلام خانما آره منم همینجوریم واژنم درد میکنه گاهی کمرم اصلا هیچ جوره راحت نیستم ان شاءالله از همه مون به سلامتی بدنیا بیاد به وقت خودش
فقط عزیزان از همه تون التماس دعا دارم خواهشا برا زندگی مشترکم دعا کنید چه الان چه موقع زایمان چون واقعا ای اواخر رابطم اصلا با شوهرم خوب نیست خیلی نگرانم
منم امشب استرس گرفتم که نکنه زود به دنیا بیاد کامل نباشه.با اینکه دردهام زیاد هست و خیلی کار کردم نگرام بچه هستم
عزیزم من ۳۰هفتمه حال شما رو دارم چیزی نیس فک کنم چون سنگین شدیم خسته شدیم
منم امشب اینارو به همسرم میگفتم
سنگین شدی طبیعیه اینجا و اونجا درد بشی تحمل کن چیزی نمونده اخراشه...انشالله ک ب سلامتی بغل بگیریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.