۵ پاسخ

🫠🫠ما مامانای نزااااااااااا ایم قرارنیس بزائم من بعدتحمل کلی دردامروز معاینه شدم ی سانت بود وبرگشت خوردم از بیمارستان

منم هیچ حسو‌دردی‌ندارم
تا کی باید صبر کنیم
نگه داشتن بچه برای‌شروع‌درد تا چ هفته و روزی بی خطره کلا
زبونم لال مدفوع نکنه بچه

من که دیروزمعاینه شدم دکترگفت هنوزسرش بالاس نیومده تولگن😐

من س هفته رو یکو نیمم😂😂

ورزش میکنی؟

سوال های مرتبط