۷ پاسخ

دخترم الان بزرگه. بچه که بود دیر ب حرف افتاد پسر منم الان فقط همینارو میگه ب نظرم کمه ولی خب فک می‌کنم مث خواهرشه حوصله کنم خودش اوکی میشه

دختر منم همینارو میگه عجله نکن بوقتش انقد حرف بزن حوصله جواب دادن نداشت باشیم

با گوشی اسباب بازی بده بعش تمرین کن بگه الو کم کم بکو کیه دختر من یاد گرفته هی میگ الو بعد میپرسه کیه اینو تازه یاد گرفته سخت نگیر سعی کم عی تکرار کنی باهاش

دخترمنم هیچ نمیگه

حتی میرم پشت در صداش میزنم باهاش حرف میزم یکم بگی نگی جوابم میده

ما همینم نمیکه کلا خارجی صحبت مبکنه هیچی نمیفهمیم سخت نگیر

ن گلم خداروشکر کن ک همینم میگه یواش یواش درست میشه ولی باید صداش بزنی مثلا من ب پسرم میگم مهرسام بگو بله تا صداش میزنم میگه بله یا باهاش حرف میزنم دده بابا آب بده اینا رو خیلی باهاش حرف میزنم اما اذیتش نکن فقط حرف باهاش بزن ی عروسک بگیر دستت پشت عروسک حرف بزن باهاش بازی کن

سوال های مرتبط