۷ پاسخ

۳۷هفته سونو دادم ۳۳۰۰زد اما زیاد زده بود چون یک هفته بعد زایمان کردم ۳۱۲۰بود

من ۳۶ هفته کامل ۲۸۰۰ بود ۳۸ هفته زایمان کردم ۳۳۰۰ بود

من ۳۳هفته ۱۸۰۰ عزیزم زیاد خودتو درگیر وزن بچه نکن اگه بچه اولت طبیعی کم‌وزن باشه و اینکه بچه سالم باشه وزن مهم نیست

من ۲۹۵۰بود

دخترم ۲۸۰۰ بود ب دنیا اومد

من اول ۳۶ سونو دادم ۳۱۰۰ بود

۲۹۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۴ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان 😍دخترکم😍 مامان 😍دخترکم😍 ۱۰ ماهگی
مامان باران
جانان
🥰 مامان باران جانان 🥰 ۷ ماهگی
مامان 💎💕•سوگند•💕💎 مامان 💎💕•سوگند•💕💎 ۱۰ ماهگی