اوتمیل چیه ؟ 🫠

۳ پاسخ

جوپرکو باید بریزی تو شیر بپزه
ولی به نظرم واسه سن بچه های ما باید میکس شه. چون جو قشنگ وا نمیره یکم درشت میمونه

جودوسرپرک میذاری ۱۰ مین میپذه توش پوره میوه میزنی یا سیب یا موز یا گلابی

جو دوسر پرک و میزاری بپزه بعد بهش میوه اضافه میکنی میدی بخوره گلم

سوال های مرتبط

مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 ۱ سالگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان دلارا (گوگوجی) مامان دلارا (گوگوجی) ۱ سالگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۱ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی