بچه ها کیان 3 تا دونه سیر ترشی خورد عیب نداره

۵ پاسخ

پسر من همش میخوره ترشی

نه دختر من جرائت نمیکنیم درشی بیاریم

سیرخوبه درحد دوسه تا برا بچه پاک میکنه روده هاشو .ولی من بقیه رو هم میدم زیاد والا

بچه من ایقد ترشی دوس داره کنار غذا فقط ترشی هرقاشق ک بخوره باید با ترشی باشع

پسر منم دوست داره ولی همیشه ظهرها میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان zendegim🫀 مامان zendegim🫀 ۳ سالگی