۲ پاسخ

واکسن پسر منم نزدیکه منم استرس دارم طفلکی تقریبا یک ماهه سرماخوردگی داره اصلا خوب نمیشه همش به زور بهش دارو میدم بعدش خودم هم گریم میگیره

استرس نداشته باش چون هربچه ای ی واکنشی داره مثل هم نیستن... فقط برای اطمینان شربت استا و بروفن و‌شیاف داشته باش اگ خدایی نکرده تب کرد سوپرایز نشی

سوال های مرتبط