پسرم دیر پستونک گرفت..چون اول براش اورتودنسی گرفتم نمیگرفت بعدفندقی گرفتم ...
الآنم زیاد نمیگیره ..
من 3ماهش شد یکی جدید گرفتم چون رنگش تغییرکرده بود اصولش اینه هر 3ماه یکبار عوض بشه
من تازه امروز شروع کردم
خداروشکر یه هفته میشه اصن دیگه نمیخوره
از اونجایی ک دخترم به یه پستونک مضخرف عادت کرده ماهی یکبار😐🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.