تو این سن تا ۳سالگی اینجورین وابستع به مادر میشن خیلی مهمه سرشون داد نزنید من خودم اینکار کردم خیلی پشیمونم آروم باشید خیلی تحمل گریه سخته ولی خدا بزرگه سعی کنید داد نزنید برید تو اتاق جیغ بزنید برگردید
😐😂فک میکردم فقط منم خوشحال شدم
اره دقیقا مثل پسر من
میترسه ازتون جدا بشه
یه مدت بچسبین بهش بهتر میشه بچه منم همین بود بهتر شده ولی خوب که نشده
پسرمنم همینه 😭😭😭دق داده منوهرجابرم پشت سرمه
دختر من همینه
😂😂😂😹😵💫😵💫😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.